loading...
علم و دانش
تبلیغات


http://8pic.ir/images/rw13p9prqxp35jvcajbs.gif

http://8pic.ir/images/tsy69ig5dt555rn8rwyx.gif

http://up.ghalebgraph.ir/up/galebgraph/authors/ehsan/22/sharj_468.gif

محمد بازدید : 96 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)
11پروژه موبایلی توسط همراه اول افتتاح می شود/ سامانه ارائه خدمات محتوا
برای نسل 3

همراه اول از افتتاح ۱۱ پروژه بزرگ ملی با سرمایه گذاری ۱۴۲۰ میلیارد تومانی در هفته دولت خبر داد.
محمد بازدید : 78 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

شانزده چوب کبریت داریم که تشکیل پنج مربع هم اندازه داده اند شما باید با جا به جا کردن فقط دو چوب کبریت از بین شانزده چوب کبریت موجود این پنج مربعی که در حال حاضر وجود دارند به چهار مربع تبدیل شوند .

محمد بازدید : 82 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

پدری باهوش فرزندش را پیش مشاوری نابغه می برد و مشاور پس از ساعت ها صحبت با پسر  از شخصیت او چیز هایی را می فهمد که تصمیم می گیرد این مسایل را به پدرش بگوید ولی باید از منطقی و باهوش بودن پدرش مطمئن شود بنابر این به پدرش می گوید باید منطقی و باهوش باشی. برای این کار یکی از ویژگی های پسرش را به صورت رمزی در می آورد و به پدر می دهد و از او می خواهد جملاتش را رمز گشایی کند و پدر باهوش نیز این کار را می کند.

محمد بازدید : 64 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (2)

آیا می دانید که .... شما توانائی بو کردن ترس را دارید.
انسان توانایی احساس ترس دیگری را تنها با بو نمودن آن شخص دارد. آزمایش نشان داده است که هنگام ترس مواد شیمیائی که از زیر بغل دستهای انسان خارج میشود با وضعیت عادی تفاوت دارد. ترس شما را بوی بدن شما لو می دهد. دانشمندان با وصل نمدن حسگرها زیر بازوها و گرفتن نمونه عرق حاصل شده از دویدن بروی ترد میل و بانجی جامپینگ آنها را به آزمایش شوندگان امتحان نمودند. قسمتی از مغز آزمایش شوندگان که در برابر ترس واکنش نشان می دهد نسبت به بوی عرق بانجی جامپینگ مثبت بود.

محمد بازدید : 61 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (1)

 

 

نور مورد نیاز کاکتوس:

کاکتوس به نور فراوان نیاز دارند و قرار دادن آنها در داخل اتاق و پشت پنجره های جنوبی بسیار مناسب است. در صورت ناکافی بودن نور طبیعی، نور مصنوعی نیز میتواند به عنوان مکمل، به کار رود.

محمد بازدید : 55 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

در تصویر زیر پنج شكل براى شما مشخص شده است و شما باید با كشف ارتباط منطقى بین این تصاویر شكل ششم را حدس بزنید. سعی کنید فکر کنید و تا زمانی که پاسخ را ننوشتید به پاسخ نگاه نکنید.

 

یک تست هوش جالب

 

 

جواب

به حروف انگلیسی 6 است خوب دقت کنید

اولی 1

دومی 2

سومی 3

چهارمی 4

پنجمی5


ششمی:6

 

محمد بازدید : 61 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

در این تست هوش، تصویر ۹ انسان مخفی شدن.

 

 

با پیدا کردن ۶ تصویر در این تست هوش،میتونی از داشتن یه هوش معمولی خیالتون راحت بشه.

 

 

 

اگه تصویر هفتمی رو پیدا کردی متوجه میشی هوشت از حد معمول بالاتره و اگه در این تست هوش تصویر هشتمی رو پیدا کردی خیالت از داشتن یه هوش تقریبا خوب تخت تخت بشه و اگه نهمی رو پیدا کردی باید بهت تبریک بگیم چون تو از دسته افراد خیلی باهوش به حساب میایی.

 

تست هوش,تست های هوش,هوش تست,تست هوش تصویری,تست هوش هیجانی

محمد بازدید : 60 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (1)

نحوه کاشت گیاه زعفران
این گل زیبای جام مانند می تواند از پاییز تا بهار رنگ و طراوت خاصی را به حیاط شما ببخشد.
انواع زعفران، پرورش ساده و راحتی دارند و زحمت کمی برای پرورش آنها لازم است؛ تقریباً می توان گفت که این گیاه از هر گونه آفت عاری می باشد. می توان از این گیاه در گوشه و کنار حیاط و زیر درختان استفاده کرد. همچنین کاشت آنها در گلدان می تواند منظرۀ بسیار زیبایی را ایجاد نماید.

محمد بازدید : 72 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (2)

روح انسان از دیر باز به عنوان موضوعی اسرار آمیز مورد بحث و جدل بوده است. باور اکثر مردم این است که انسان بجز بُعد جسمانی که فناپذیر است، دارای جنبه ای غیر مادی است که با مرگ جسمانی هیچگاه از بین نرفته و همیشه تا ابد زنده خواهد ماند که این موجود غیر مادی به عنوان روح آدمی شناخته میشود. اما روح انسانها در کجای جسم مادی آنها قرار دارد؟

محمد بازدید : 63 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (1)

مردی وارد رستوران شد و از پیشخدمت خواست یک لیوان، یک بشقاب غذاخوری، آب، کبریت و یک برش لیمو به او بدهد. مرد پس از گرفتن آن ها، مقداری آب داخل بشقاب ریخت تا پر شود. سپس به پیشخدمت رو کرد و گفت: اگر بتوانی بدون دست زدن و تکان دادن بشقاب، آب داخل آن را به لیوان منتقل کنی به تو 100 هزار تومان جایزه می دهم، البته می توانی از کبریت و برش لیمو برای این کار استفاده کنی!

محمد بازدید : 66 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

تاثیر نور خورشید در کاهش ابتلا به آلزایمر
ابتلا به بیماری آلزایمر در افراد 65 ساله به بالایی که کمتر در معرض نور خورشید هستند، بیش از افرادی است که در معرض نور خورشید قرار گرفته اند.
کمبود ویتامین دی که به دلیل عدم دریافت نور مناسب خورشید رخ می دهد، می تواند خطر ابتلا به زوال عقل و همینطور بیماری آلزایمر را در افراد بالای 65 سال افزایش دهد.

محمد بازدید : 49 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

محمدحسن معيري ( بيوک ) متخلص به " رهي " فرزند مويد خلوت نوه ي معيرالممالک ( نظام الدوله ) از شاعران غزلسراي بسيار نامي معاصر است . وي در سال 1288 خورشيدي در تهران متولد شد. پس از طي تحصيلات ابتدايي و متوسطه وارد خدمات دولتي شد و مشاغل متعدد يافت در سال 1322 خورشيدي به رياست کل انتشارات و تبليغات " وزارت پيشه و هنر " منصوب گرديد.

محمد بازدید : 52 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

دانشمندان ابزاری پوشیدنی را برای شناسایی زودهنگام دیابت با نظارت بر مردمک چشم ابداع کرده‌اند.
نوروپاتی اتونوم دیابتی، شرایطی است که می‌تواند در هر دوی دیابت‌های نوع 1 و 2 رخ دهد و عصب‌های اتونوم که دستگاه گوارش، قلب و دیگر اندام‌های حیاتی بدن را کنترل می‌کنند را با خطر جدی مواجه کند.

محمد بازدید : 94 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

رشته هوانوردی-ناوبری هوایی
بدون شک ايمني اولين و مهمترين هدف هر پروازي است، زيرا ايمني نه تنها باعث جلوگيري از ضايعات ناشي از خسارت يا آسيب مي‌گردد بلکه همچنين مي‌تواند در اقناع اذهان عمومي و بهبود سوددهي شرکت‌هاي هواپيمايي تجاري و مسافري مؤثر باشد. بنابراين شرکت‌هاي حاضر در صنعت هواپيمايي دريافته‌اند که سرمايه‌گذاري بر روي ايمني در تمامي سطوح شرکت، يک سياست اصولي و منطقي است.

محمد بازدید : 67 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

روزی دو نفر به خواستگاری دختر پادشاه می روند.
پادشاه به هر  کدام از آنها  یک اسب می دهد به یکی اسب سفید به یکی اسب سیاه  و می گوید هر کدام که دیرتر به خط پایان برسد دخترم را به او می دهم.

بعد از چند ساعت بی حرکت ماندن هر دو خواستگار به سرعت سوار اسب ها شده و به طرف خط پایان می تازند.
چرا؟

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 930
  • بازدید کلی : 6,124
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس

    الکسا

    تماس با ما

    اوقات شرعی

    تبلیغات بنر

    تبلیغات بنر شما در این سایت فقظ  2000 هزار تومان